I am always with you ... My dear diary

I am always with you ... My dear diary

Monday, November 26, 2012

SEDIH...

macam parah je bila tgk title kat atas tu kan? biasa la kalau asyek hujan je mood pon bole terlebih emosi. hihi tp kan, nak cakap pon susah. kekecewaan ni da lama sgt bersarang. meh la aku cerita sedikit tentang ape yang sebenarny berlaku.

da setahun aku putus cinta dengan seorang lelaki kami terputus tu biarla antara kami sahaja yang taw kisahny. tp Oct 2012 aku di kenalkan dgn seorng lelaki dr mak cik aku sendiri. Mula2 tu mmg la aku xnak.. XSUKA! last2 mak cik aku bg jugak no aku kat dia. tuhan je taw bertapa xsukenya aku time tu . tp xpe aku sabar je. mmg mamat tu aku layan x layan je la. alih2 kitorng jadi baik sgt. pernah la kitorng berbual2 sama jumpa pon pernah tp xde la consider dating. mula2 dia mcm ada perancangan untuk kehadapan tp bila dia balik dr kampung dia... dia terus berubah. aku da xfaham kenapa... ape sebenarny yg berlaku? ataw aku ni dipermainkan? aku xkisah pon kalau dia xnk rapat sgt dgn aku tp bila aku tny dok sebok la ckp dia bz... bnyk keje... dah mcm artis da aku tgk dia tu... xpe2 aku da malas nk pk da pasal kau!

this is the reson why I hate to be loved and love somebody badly!


No comments:

Post a Comment