I am always with you ... My dear diary

I am always with you ... My dear diary

Tuesday, November 27, 2012

siapa tu?


siapa dia? hihi ni yg malu nk cerita ni... aaaa ni la manusia yg aku dok marah2 tu... hai da lama betu dia xmgs aku ... sakit hati mi mmg da parah la.. call asyek la memanjang dia pny bz ... tp entah la.. tibe2 dapat phone call dia. aku da sememangny da delete no dia tp surely I would never forget ever digit of his number kn... (sebenarny 3 nombor belakang je) then aku angkat dgn suara yg slow...

aku: hello , asalamualaikum (eceeeh)
dia : waalaikumsalam hai awak
aku: (diam sambil bermaki-makian dalam hati) emm sape ye ni
dia : eh awak da xkenal saya ke? seriously

hihiihiii yeaaaa serious aku tipu .. tp cakap time tu xlama la sbb hati ni sakit kot dia ni terlalu workaholic mungkin. entah la.. yg pasti aku mmg berjaga2 je dgn segala kemungkinan.

Tiba-tiba malam td dia online so aku pn buat xtaw la.. tgk2 ada inbox rupanya dia ada msg aku tp aku mungkin offline. so aku balas la kat dia... terus dia buat video call ..hahahha mmg x la aku nk angkat, yela pakai mak oiii sexy da mcm fasha sandha da. so aku naik bilik aku chatting la dgn dia lama jgk rseny... dia terus je tenung aku... ya allah maluny aku rasa (blush blush blush) kite berborak sikit2... then dia terus ambil guitar. then dia ckp "what do you want me to sing for you?" OMG I LOVE WHEN YOU SING AN OLDIES SONG! laju je aku jwb.. then dia terus la nyanyi... he is so sweet dont he? :-


dgn bersongkok, berbaju melayu bagai dia main guitar.... anyway you are sweet the way you are.. event we are not meant to be together im fine with that anyway... kena la berjaga2 sbb tgk2 dlm fb dia ada seorng perempuan mcm rapat dgn dia.. so i dont think that you will read this but

to you Pak Daus you really made my day thanks for your sweet and kindness for sing me so many songs, layan saya dgn begitu comel yg penting  teman saya berbual....im gonna miss this and THANK YOU :)


LOVE:

AINAA FARHANAH

No comments:

Post a Comment