I am always with you ... My dear diary

I am always with you ... My dear diary

Wednesday, December 5, 2012

AKU skype dgn ALIF AZIZ????

dah siapa pulak la yang aku perkatakan harini... siapa pUlak yg ber skype dgn alif aziz? emm sebenarny xde pon. ahahhaha....Al-kisah adalah seorng jejaka... gituuuu.... add aku dah tu tgk2 rupenya mamat yg adik sedara aku dok admire... aku pon sbnarny teragak2 nk approve ke x.. ye la aku ni malas nk layan budak2 tp memandangkan adik sedara aku asyek la berckp pasal dia.. aku approve la.... 

well.. as you can see in this picture .. it shows how close we are... kan kan kan? comel je muka dia ada la ala2 alif aziz gitu. kenapa la umur dia 20 kalau 24/25/26 nk jgk aku.. WOOOAHH xbole2 nnt adik sedara aku baca abes la hiihihii... lets talk bout his personality:-

1- sweet
2- mutured (i think he is actually acting like 23/24 tho)
3- polite
4- cute
5- soft spoken
6- fun

well as what i said before... yela he is 20 kn? so of course la he sometime do act like a kid very manja like my brother. mengada2 kn? but its ok. he always share most of his great moment with me mcm "u know what td i main bola i score 3 goals" "you know what bla bla bla" mcm tu la lebih kurang.. comel je... tp bila ada masalah diam2 je... ishhh dia ni! but the best part is he's actually cannot sing but he always sang me a song walaupon sumbang menyumbang tp sbb tgk muke dia yg sgt comel ku maafkn jua.


we chat everyday sampai mata pon da jadi macam panda! aaaaaaa nk tido la... mengantuk!


                                                        

No comments:

Post a Comment